Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji, podpisz i dołącz go do przesyłki. Dokument ten powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie właściwego produktu i przyczyna zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu na nasz adres korespondencyjny: F. H. U. "OKNA" Jerzy Kosim, ul. Zawierciańska 6, lok. 6, 32-310 Klucze.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

W celu zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu towaru
Wypełnij formularz zwrotu towaru, podpisz i dołącz go do przesyłki. Dokument ten powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia, wskazanie właściwego produktu, opcjonalnie przyczyna zwrotu.

2.Odesłanie produktu
Zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu na nasz adres korespondencyjny: F. H. U. "OKNA" Jerzy Kosim, ul. Zawierciańska 6, lok. 6, 32-310 Klucze. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowo: sklep@belamila.pl, lub telefonicznie: 889127157. 

Więcej informacji znajduje się w zakładce: Regulamin.